
KONTAKT I POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
1.
Użytkownik może kontaktować się z Serwis Haller sp. z o.o. w sprawie usług świadczonych drogą elektroniczną w formie:
- pisemnej na adres: Serwis Haller sp. z o.o., 80-299 Gdańsk, ul. Odyseusza 20
- elektronicznej przez mail: serwishaller@serwishaller.pl
2.
Serwis Haller sp. z o.o. może kontaktować się z Klientem w formie:
- pisemnej na wskazany przez Klienta adres korespondencyjny,
- elektronicznej na wskazany przez Klienta adres e-mail,
- telefonicznej na wskazany przez Klienta numer telefonu.
3.
W przypadku, gdy zdaniem Klienta usługi świadczone na podstawie Regulaminu nie są realizowane przez Serwis Haller sp. z o.o. lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu, może on złożyć zastrzeżenia w sposób określony poniżej (Reklamacja). Jednocześnie w przypadku sprzedaży własnej Towarów prowadzonej przez Serwis Haller sp. z o.o. Klient może zgłosić Reklamację w sposób opisany w treści poniżej.
4.
Reklamację można złożyć w formie elektronicznej za pomocą e-mail lub pisemnej. Reklamacja powinna zawierać nazwę, pod jaką Klient występuje w Sklepie Serwis Haller sp. z o.o., opis zgłaszanych zastrzeżeń oraz wskazanie proponowanego sposobu rozstrzygnięcia Reklamacji.
Aby Reklamacja została rozpatrzona Klient musi dostarczyć do Serwis Haller sp. z o.o. reklamowany produkt wraz z fakturą lub paragonem.
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Serwis Haller sp. z o.o., ul.Odyseusza 20, 80-299 Gdańsk
Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, pod numerem telefonu: +48 58 5525 525
5.
Serwis Haller sp. z o.o., rozpoznaje Reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w przypadku Konsumenta oraz do 30 dni w przypadku Przedsiębiorcy. W przypadku, gdy Reklamacja nie zawiera informacji koniecznych do jej rozpatrzenia, Serwis Haller sp. z o.o., zwróci się do składającego Reklamację o jej uzupełnienie w niezbędnym zakresie, a termin 14 dni biegnie wówczas od dnia doręczenia uzupełnionej Reklamacji.
6.
Odpowiedź na Reklamację wysyłana jest na adres e-mail przypisany do Konta danego Klienta. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Serwis Haller sp. z o.o., może wysłać odpowiedź na inny, wskazany przez składającego Reklamację, adres e-mail, który nie jest przypisany do Konta Klienta, lub pisemnie na adres wskazany w Reklamacji.
7.
Klient ma prawo odwołać się od decyzji podjętej przez Serwis Haller sp. z o.o., w ramach Reklamacji (Odwołanie).
8.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Powyższe zagadnienia szczegółowo opisuje nasz Regulamin.
Załącznik: Wzór odstąpienia od umowy: /userdata/public/assets//wz%C3%B3r%20odst%C4%85pienia%20od%20umowy.pdf